2012-08-03 Geyer Music Factory 2012 – AudioFeels

Poznańskiego zespołu AuioFeels nikomu chyba przedstawiać nie trzeba.

Zespół wypromował się dzięki show telewizyjnemu – „Mam Talent”

Osobiście z zespołem zetknąłem się jeszcze przed ich udziałem w programie, dzięki serwisowi YouTube. Trafiłem wtedy na utwór „Crazy” wykonywany wespół z Katarzyną Rościńską w poznańskim klubie Blue Note. Występ wywarł na mnie ogromne wrażenie. Tym chętniej śledziłem później losy chłopaków w programie i tym chętniej wybrałem się na piątkowy koncert.

Niestety, chyba oczekiwałem zbyt wiele. Zespół na pewno zasługuje na uznanie, co udowodnił wygrywając prestiżowy konkurs „Harmony Sweepstakes”, jednak mnie występem w Białej Fabryce nie zachwycił.
Brakowało mi emocji, brakowało świeżości, brakowało radości, brakowało zaangażowania. Pewnie narażę się fanom grupy jednak, moim zdaniem, był to występ co najwyżej poprawny.

Zapraszam do obejrzenia galerii.

Dodaj komentarz